آخرین اخبار
کد مطلب: 125311
مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري :
سامانه «سماح» امروز بسته مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/08/09 09:35:07
نمایش : 1800
مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري گفت: سامانه سماح براي بررسي روند ثبت‌نام و تصميم‌گيري براي صدور ويزا از امروز بسته شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ يوسف آقابزرگي صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران اربعين حسيني از ابتداي شهريور‌ماه  سال جاري از طريق سامانه سماح به نشانيsamah.haj.ir (سامانه سماح/ساماندهي مشتاقان ايام حضور در اعتاب مقدسه) آغاز شده است و تاکنون 10 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختياري در اين سامانه ثبت‌نام کردند.

وي افزود: از تاريخ 20 شهريور‌ماه سال جاري نيز با راه‌اندازي کنسولگري موقت کشور عراق در اصفهان، براي افرادي که ثبت‌نام کرده بودند ويزا صادر شد.

مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري اضافه کرد: علي‌رغم تمامي توصيه‌ها به زائران اربعين حسيني به منظور اينکه ثبت‌نام خود را در روز‌هاي آغازين انجام دهند عمده مردم ثبت‌نام را به روز‌هاي پاياني موکول کردند.

آقابزرگي ادامه داد: تبديل شدن ارز دلار به ريال براي گرفتن ويزا، در سراسر کشور وقفه‌اي در روند سامانه سماح ايجاد کرد که خوشبختانه با تلاش مسؤولان حج و زيارت استان اين وقفه برطرف شد.

وي با اشاره به اينکه تا امروز عمده ويزاهاي افراد ثبت‌نام کننده صادر شده است، گفت: ويزاهاي باقي‌مانده امروز و فردا صادر خواهند شد.

مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري افزود: با تصميم رئيس ستاد اربعين کشور سامانه سماح براي بررسي روند ثبت‌نام و تصميم‌گيري براي صدور ويزا از امروز بسته شده است.

آقابزرگي اضافه کرد: در حال حاضر 11 دفتر زيارتي در استان به زائران مراسم پياده‌روي اربعين خدمات‌رساني مي‌کنند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس